۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۰۰۲۲۸
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان به جوانان میدان دهند | رهبر انقلاب سدی محکم در برابر دشمنان هستند

مسؤولان به جوانان میدان دهند | رهبر انقلاب سدی محکم در برابر دشمنان هستند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه روحانیت باید منویات رهبری را نصب العین خود قرار دهد، گفت: وجود رهبر معظم انقلاب سدی محکم در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امشب در دیدار طلاب و فضلای گرگان الفت میان قلوب مسلمانان را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانست و گفت: وحدت بر حول محور توحید نعمت بزرگی است که همه ما موظف هستیم از آن قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه طبق مبانی دینی صله رحم و دید و بازدید از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: انبیای الهی همواره بر ضرورت ایجاد دوستی و رفت و آمد تأکید می کردند؛ امروز ما باید با یکدیگر همکاری، همدلی و همبستگی داشته باشیم، زیرا رفت و آمد و صله رحم در حل بسیاری از مشکلات مؤثر است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: انسان هایی که از تمکن مالی و ثروت بهره مند هستند باید به دیگران نیز کمک رسانی کنند، زیرا انفاق و بذل و بخشش به مال و ثروت انسان برکت می بخشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم روحانیت را الگوی جامعه دانست و ابراز کرد: ما باید همه رفتارهای خود را به گونه ای تنظیم کنیم که مردم با مشاهده منش و رفتارمان درس اخلاق بگیرند؛ روحانیت باید از تفرقه و چند دستگی بر حذر باشد.

وی در ادامه با اشاره به توصیه های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، بر لزوم توجه روحانیت به این بیانیه تأکید و عنوان کرد: روحانیت امروز باید به روز باشد و مطابق نیازهای جامعه سخن بگوید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یک نعمت بزرگ از جانب خداوند هستند، گفت: امروز همه ما باید تلاش کنیم تا حق رهبری را ادا کنیم؛ ایشان هم در زمان امام خمینی(ره) و هم در حال حاضر شخصیت والایی داشته و دارند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم وجود رهبر معظم انقلاب را سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان دانست و تأکید کرد: ایشان به خوبی همه جوانب جامعه را اداره می کنند و ما باید این شخصیت را حفظ کنیم و نسبت به آن غفلت نورزیم.

وی با بیان اینکه روحانیت باید  منویات رهبری را نصب العین خود قرار دهد، مطرح کرد: نقطه مرکزی بیان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، سپردن مسؤولیت های کشور به جوانان است، بنابراین مسؤولان باید نواقص موجود را برطرف کرده و به جوانان میدان دهند و به منویات رهبری جامه عمل بپوشانند./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات